poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Moje ulubione produkty do paznokci



Balsam do paznokci z HERBA STUDIO 



Producent pisze 

I się z tym zgadzam w 100%! Moje paznokcie były już w opłakanym stanie...Mogłam liczyć ilu warstwowe są moje paznokcie.Nie pomagało już nic. Zrobiłam sobie kuracje  tym balsamem i moje paznokcie wraz ze skórkami są w boskim stanie♥ 
Paznokcie obcięłam na zero i parę razy dziennie smarowałam całe paznokcie i skórki. 
Balsam przyśpieszył rośnięcie paznokci, wzmocnił moje paznokcie,odżywił skórki, paznokcie się błyszczą i nie rozdwajają się :)!  A co za tym idzie lakier trzyma się teraz dużo dłużej.

Skład balsamu 

  • Cena około 11zł
  • Balsam dostępny w aptekach i sklepie internetowym 
  • 4,5g
  • Ma miły, lekki delikatny zapach
  • DZIAŁA!!!!!! :) 

Żel do usuwania skórek z essence


Producent   pisze 

Jest napisane, że usuwa skórki. Nie usuwa tylko zmiękcza by móc je odsunąć.
Nie ma zapachu mango. Lecz zapach jest ładny.
Żel już po paru sekundach zmiękcza skórki, więc nie trzeba czekać 2 min.
Ciężko by było odsuwać skórki zintegrowaną końcówką ponieważ za dużo produktu się wydobywa przy nakładaniu, a co dopiero jak by się odsuwało skórki tą końcówką. 

  • Cena 7,99zł
  • Produkt dostępny w drogerii Natura
  • 15ml
Podobnym produktem do tego też z essence za tą samą cenę lecz w innym opakowaniu i z mniejszą ilością jest




Producent piszę 

  • 8ml
  • Cena 7,99zł <jak by ktoś nie widział> :P 

Olejek do skórek i paznokci z Sensique 

Producent mówi, że preparat ten jest przeznaczony do zniszczonych,łamliwych paznokci i sterczących, suchych  skórek. I właśnie do skórek bardziej tego używam, chociaż paznokcie też fajnie odżywia. Nie tak jak balsam z herba studio, ale coś na pewno.
Za to fajnie odżywia skórki. Codziennie nawet na pomalowanie paznokcie nakładany działa w 100% .Do tego pięknie pachnie, Mi to pachnie jak iglaste drzewko lecz na opakowaniu napisane jest, że to drzewo herbaciane. hmm...

  • 15ml
  • Cena około 7zł
  • Dostępny w drogerii Natura
  • Wydajny
  • Działa bardzo dobrze na skórki
  • Pięknie pachnie

Top coat z Catrice 


Producent pisze

Przeszłam już przez wiele top coat ów. I ten jest jeden z lepszych.
Pięknie nabłyszcza, przyśpiesza wysychanie lakieru i przedłuża trwałość lakieru.
Miałam starą formułę i różni ją wiele od nowej. Dłużej wysychała,szybciej zgęstniał w buteleczce, była mniejsza trwałość lakieru...lecz miał dużo lepszy pędzelek. Ja całe szczęście jak kupiłam nowy miałam jeszcze stary więc zmieniłam. Nowa formuła ma dwa minusy: nowy GORSZY pędzelek i troszkę czasem robi smugi . Ale mało widoczne. 

  • Cena 9,99zł
  • 10ml
  • Dostępny w drogerii Natura
  • Nabłyszcza
  • Przyśpiesza wysychanie
  • Przedłuża trwałość lakieru
  • Czasem robi smugi 

Baza pod lakier z essence 

 Producent pisze: 

Bardzo fajnie przygotowuje paznokcie do malowania. Przedłuża trwałość lakieru i wydaje mi się, że lakier łatwiej się rozprowadza, wygładza płytkę paznokcia.
Lakier jest lekko matowy. Co do zabezpieczania przebarwieniami raz czy dwa jakiś lakier trochę zafarbował moją płytkę paznokcia.

  • Cena 8,99zł
  • Dostępny w drogerii Natura
  • Lekko matowy
  • Przedłuża trwałość lakieru
  • Bardzo wydajny
  • 10 ml
  • Wygładza płytkę paznokcia

Lakier do paznokci Rimmel 60 seconds 825 sky high 



Kolor troszkę przekłamany...

  • Długo się utrzymuje
  • Piękny kolor!
  • Szybko wysycha
  • Wydajny
  • 8ml
  • Dostępny np. w drogerii Natura i Rossmann 
  • Cena około 12zł
  • Bardzo fajny pędzelek
  • Dobra konsystencja
  • Dobra pigmentacja 

Połączenie dwóch lakierów essence 





Baza to essence multi dimension 65 midnight rocker (cena około 6zł) -8ml
Na bazie jest essence colour&go 78 blue addicted (cena około 5zł) -5ml

Dostałam wiele komplementów jak miałam tak pomalowane paznokcie. Nawet od obcych ludzi. Bardzo ciekawie to wygląda. I jak na brokatowy lakier zmywa się bardzo dobrze. 

  • Łatwo się zmywa brokatowy lakier
  • Dostępne w drogerii Natura
  • Trwałe
  • Dobra konsystencja
  • Bazowy lakier ma bardzo dobra pigmentacje wystarcza jedna warstwa 
  • Szybko wysycha 

Lakier do paznokci z Pierre Rene 203 




  • Bardzo ładnie wygląda na paznokciach u stóp 
  • 11 ml
  • Cena około 11 zł
  • Dostępny w drogerii Natura
  • Bardzo trwały
  • Super pigmentacja
  • Średni połysk
  • Bardzo fajna rączka
  • Genialny pędzelek
  • Szybko wysycha 

I to koniec ! Muah :*

A piosenka na dziś... 


1 komentarz: